Subject: Avaliku ürituse koosk]lastamine 27.06.2024 Orienteerumisneljapäevaku korraldamiseks Pillapalu külas, Pikknõmmel
From: "Mihhail Lopatkin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Urmas Tuisk" <[email-masked]>,Ivo Roosimägi <[email-masked]>, "Andrus Kevvai" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Inga Vainu" <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, "Maret Vildak" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Jun 2024 22:51:05 +0300

Tere päevast!

Lp korrakaitse-, looduskaitse- ja  liiklusohutuseteenistuse esindajad

Saadan teile info avaliku ürituse kooskõlastamiseks. Palun kooskõlastage
kuni 19.06.2024 kui on võimalik. Korraldaja hiljuti esitas
taotlus.Võistlus toimub vabaõhus Pillapalu külas, kindlasti  koguneb
rohkem inimesi kui igapäevaselt, osalevad alaealised.Lisainfo on manuses.

Lugupidamisega

Mihhail Lopatkin

Anija Vallavalitsus

Järelevalve spetsialist

+372 55512773

From: Mait Tõnisson <[email-masked]>
Sent: Friday, June 14, 2024 10:22 AM
To: Mihhail Lopatkin <[email-masked]>
Subject: Avaliku ürituse loa taotlus 27.06.2024 Orienteerumisneljapäevaku
korraldamiseks Pillapalu külas, Pikknõmmel

Tere,

              Saadan Aaliku ürituse loa taotluse 27.06.2024 Pikknõmme
neljapäevakuks.

              Keskkonnaameti kooskõlastust veel ei ole. Enne päevakut saab
neil 30 päeva täis – nii, et midagi nad peavad meile ütlema.

Mait Tõnisson
Tallinna Orienteerumisneljapäevakud
Peakorraldaja
+372 52 38 911
[email-masked] <mailto:[email-masked]>